PROJECT
Giving instructions HOW TO CHOOSE THE RIGHT CAREER
Рівень володіння мовою: А2-В1
Вік учасників:14-16 років
Тип проекту: практично – орієнтований\груповий
Цілі:
- формувати лінгвістичні та мовленнєву компетенції в межах тем «Професії», «Моя майбутня професія»;
- демонструвати володіння мовним та мовленнєвим матеріалом, набутим протягом попередніх років;
- навчити учнів створенню інструкцій;
- розширити кругозір учнів, познайомити з теорією «Множинності форм інтелекту» Г.Гарднера;
- познайомити із можливостями створення власного блогу;
- розвивати навички роботи над колективним проектом та вміння отримувати інформацію з різних джерел (ЗМІ, Інтернет, шкільний психолог, представники з інших шкіл);
- навчати учнів критично сприймати інформацію та аналізувати її;
- формувати вміння вільно висловлювати власні думки;
- виховувати розуміння індивідуальності кожної особистості та дотримання прав людини;
- формувати вміння застосовувати демократичні технології прийняття колективних рішень, ураховуючи інтереси інших;
Очікуваний результат:створення інструкції «Як обрати майбутню професію?», висвітлення результатів проекту на сайті школи, на блозі вчителя - предметника та створення окремого блогу проекта.
Учитель заздалегідь: проводить зустріч з учителем інформатики або самостійно інструктує про особливості ведення блогу та обирає платформу для подальшої праці;
Коментарі:Використання теорії «Множинності форм інтелекту» Г.Гарднера забезпечить визначення максимальних схильностей учнів та забезпечить використання їх компетентностей в максимально дієвій сфері для іх реалізації.
Методичні рекомендації:
Комментариев нет:
Отправить комментарий